Czy leżaki reklamowe pomagają w sprzedaży?

leżaki reklamowe

Generowanie sprzedaży w kryzysowych czasach to naprawdę duże wyzwanie dla większości działalności gospodarczych. Czy leżaki reklamowe pomagają w tym procesie, czym się charakteryzują, dlaczego to dobra inwestycja dla udoskonalenia strategii identyfikacji wizualnej i jak w ogóle prawidłowo monitorować wyniki wykorzystania gadżetów promocyjnych w grupie docelowej? Poniżej znajdziesz kilka kluczowych informacji i lepiej podejdziesz do współpracy z klientami.

Co powinieneś wiedzieć o leżakach reklamowych pochodzących od rekomendowanego producenta?

Leżaki reklamowe z nadrukiem możesz wykonać pod aktualną strategię identyfikacji wizualnej. Pełna zgodność kolorystyczna, dużo miejsca na grafikę, logo lub napis wyróżniający przedsiębiorstwo z otoczenia konkurencyjnego to tylko niektóre z ciekawszych pomysłów. A gdzie w ogóle ustawić leżak reklamowy? Tak naprawdę masz w tym przypadku sporą dowolność. Leżaki plażowe z nadrukiem doskonale sprawdzają się przy obsłudze klienta i zastępują z powodzeniem większe kanapy, drogie meble w biurach stacjonarnych, umożliwiają nawet relaks pracowników na przerwie. Leżak to ciekawe udoskonalenie spotkań stacjonarnych w niektórych branżach, chociażby turystycznej. Konsultant i klient mogą siedzieć na leżakach, zamiast na fotelach lub krzesłach, co zmienia atmosferę na bardziej luźniejszą. Oczywiście to tylko pomysły, a użyteczność elementu promocyjnego zależy od przyjętej strategii. Leżaki z logo firmy przyjmują się na stoiskach targowych, zapewniają klientom wygodną przerwę przy zwiedzaniu hal sprzedażowych. Taki gadżet widać z daleka, przyciąga uwagę, daje szansę do nawiązania rozmowy i przekłada się na konwersję, chociażby na pozyskanie kontaktu, e-maila, numeru telefonu. A to już naprawdę dużo w czasach wysokiej specjalizacji marketingowej.

Czym powinien charakteryzować się dobry leżak reklamowy?

  • sprawdź koniecznie materiał wykonania leżaka, klasa premium to optymalne rozwiązanie,
  • jakie obciążenie wytrzymuje konstrukcja, powyżej 100 kg to dobre podejście,
  • postaw na modny szkielet, nawet o właściwościach ekologicznych, szansa na dodatkowe wyróżnienie,
  • czy leżak posiada system zachowania równowagi na lekko nierównej powierzchni,
  • czy posiada dodatkowe uchwyty,
  • czy możesz zamówić u producenta własny model opracowany oddzielnie,
  • materiał wykonania, drewniane leżaki to najpopularniejsza propozycja w branży,
  • jak leżak się składa i czy można go bez problemu przenosić i transportować,
  • jak długo wytrzyma sezonowe magazynowanie.

To absolutnie priorytetowe sprawy do rozpatrzenia przed zamówieniem leżaków reklamowych. Z tego dodatku korzystają często restauracje, biura obsługi klienta w sezonie wiosenno – letnim, bary szybkiej obsługi, też mobilne. Właściwie każda działalność po przemyśleniu strategii skorzysta na takim zakupie, ponieważ leżak to jednak element długoterminowo skuteczny w promocji, możliwy do transportowania i szybkiego przenoszenia z miejsca na miejsce. A to już naprawdę duża zaleta przy kontakcie z grupą docelową.